reklama

Prešovská tragédia na Mukačevskej

Prešovská tragédia je tragédiou nielen pre priamo postihnutých, ale je to obrovské memento do budúcna, či už z hľadiska rozhodovania judikatúry, alebo technickej podstaty, ak sa chce spoločnosť poučiť z doterajších chýb. Ak chce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Znalci zistili (august 2020):

a ja som ešte niekedy v marci predvídal príčiny a načrtol som aj širšie technické súvislosti a prevencie do budúcna...

Obrázok blogu

... po tom, čo som dosť otáľal so zverejnením názoru, aby som sa nedostal do krížku s vyšetrovaním. Na rozdiel od znalcov a vyšetrovateľov som nemal k dispozícií žiadnu dokumentáciu, foto, zistenia, vyšetrovacie spisy, akurát som dedukoval zo zverejnených mediálnych článkov, čo sa udialo navonok a ako sa to mohlo celé udiať, aké faktory boli rozhodujúce pre vznik deštrukcie, nastavil som otázky, ku ktorým som sa snažil priradiť logické odpovede. Sú v spomínanom blogu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Vlastne sa moje dedukcie naplno potvrdili.

Blog bola vlastne moja odozva, keď prekypel pohár mojej trpezlivosti v nejakú spravodlivosť, vidiac pračudesné kroky pri vyšetrovaní, nadprácu našej judikatúry či akejsi slepoty spravodlivosti, kde sa nevedomosť nejako prirýchlo pretavila do absurdných obvinení a zatknutí prvých, čo boli naporúdzi.

Nezdá sa mi, žeby vo všeobecnosti u nás tak rýchlo spravodlivosť zapracovala, hoci v tomto prípade by som o spravodlivosti vôbec nehovoril, ale o zbrklosti a absencii technického myslenia tých, čo rozhodovali na základe predložených vyšetrovaní, pretože v iných závažných a trestných prípadoch si v tejto spoločnosti skutoční zločinci užívajú slobodu, robia si zo spravodlivosti a trestu úplnú prču, prepisujú majetky, manipulujú a konšpirujú, usmievajú sa, vyhrážajú, akoby sa nechumelilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo veci je smutné to, že som mailoval samospráve obcí a advokátovi v snahe ukázať obvineným aj iné fakty, než len nejaké blúdenie okolo iných vecí a nik mi neodpovedal a ani sa len nepoďakoval za technický pohľad na udalosť, za ľudskú nezištnú pomoc, čo som považoval z mojej strany za samozrejmosť. 

Takže, možno si zainteresovaní vyšetrovatelia prečítali môj blog a začali nad vecou uvažovať aj z iného uhla pohľadu, keďže došli k zhodnému výsledku s mojim predpokladom.

Apropos, vlastne, neodpisoval tu niekto?

Teraz, keď ako vždy sa žiaľ poučuje až z nejakej skutočnej udalosti a tragédie, by som rád vidiel aj pokroky v odporúčacích krokoch v zmienenom mojom blogu, ktorých zavedením by sa podobným tragédiam dalo predísť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poznajúc túto spoločnosť a domnievať sa, že sa niečo po tragédií zmení v prevencií, predpisoch a chovaní najmä štátu, je viac ako naivné...

Autor je pôvodne stavebným technikom. https://horami.sk/zivotopis-pracovny/

Vladimír Čuchran

Vladimír Čuchran

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  452x

Kto berie život celkom vážne, prichádza o veľa. Ver mi, s humorom to ide ľahšie. Aj keď často je to cez slzy, ale netreba to vzdať, pokiaľ to ide a ostáva nejaká byľka nádeje a zbytok síl. V živote je nutné vedieť aj vzdať sa, pokoriť sa sile hôr, prírody, úctivo ich poprosiť, že si prekročil tú pomyselnú hranicu, pokiaľ by si zašiel priďaleko a hlavne vedieť, kde je tá hranica. Hoci v športe, či zdolávaní ciest si človek neustále kladie vyššie a vyššie ciele a hranicu aj prekročí...A ako vravím, aj na šibenicu s úsmevom! Ver mi, treba rozdávať pozitívnu energiu, treba sa rozdávať, urobiť niekoho šťastným - možno aj tam treba hľadať filozofiu bytia, nielen v mysli obrátenej do seba.Pôvodne, profesne stavebný technik, najmä projektant architektúry. Srdcom horal - turista, horolezec, jaskyniar, horský bežec, ochranca prírody, organizátor, propagátor, nadšenec. Dnes následkom mozgovej mŕtvice invalid. Ako človek, pesimista, nadobudnutý životnou praxou, fejtonista, srandista. Dôchodca 2018.Ako tak pozerám na svet asi aj pesimistom zostanem...Vlado Čuchran, www.horami.sk - stránky venované priateľom hôr a milovníkom prírody Zoznam autorových rubrík:  turistika, turizmusSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu