reklama

Obézne poštové schránky

Preplnené poštové schránky, po otvorení vypadávajúce sľubmi, s tvárami omladenými Photoshopom, nám občanom dávajú zabrať najmä svojím objemom a množstvom v malom priestore schránok, než ich myšlienkovým obsahom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vyberal som poštu z domovej schránky. Vypadol na mňa popri inom nejaký červený dokument, ledva som ho zachytil, čo tak sa rútil smerom dole, podobne ako preferencie strany, čo propaguje, čo som zistil následovne. Bleskovo sa mi mihlo hlavou, že je celý od krvi a že či nie od mojej, či som sa niekde neporezal. 

Nie, nebol od krvi, aspoň čo sa fyzična reklamného buletinu týka. Z hľadiska momentálnej identifikácie materiálu adresátom, akiste vhodne margetingovo zvládnuté, lebo autora takejto predvolebnej reklamy som rozpoznal na prvý pohľad. Obsah, aspoň čo sa mňa týka, sa dal čítať len po hlbokom sebazaprení, pretože nemám rád keci od usvedčených podvodníkov, gangstrov, autorov tunajšieho marazmu v tejto krajine. A to sa vyjadrujem ešte slušne a diplomaticky. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak ma napadá, že aká je úžitková hodnota tohto materiálu. Pre mňa celkom žiadna, škoda stromov a že či by nebolo lepšie, ak mi už takíto zasielajú takéto, že či by mi nabudúce, ak ešte budú, neposlali takíto tekéto, ale vytlačené na takom jemnom dvojvrstvovom papieri s perforovaním. Mal by som z toho aspoň nejaký úžitok. 

Ale radšej by som im, za ich služby, posledné takéto služby a dúfam, že naozaj posledné, či aspoň predposledné odkázal, že ich nemusím, ani ich činy...

Vladimír Čuchran

Vladimír Čuchran

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  405x

Kto berie život celkom vážne, prichádza o veľa. Ver mi, s humorom to ide ľahšie. Aj keď často je to cez slzy, ale netreba to vzdať, pokiaľ to ide a ostáva nejaká byľka nádeje a zbytok síl. V živote je nutné vedieť aj vzdať sa, pokoriť sa sile hôr, prírody, úctivo ich poprosiť, že si prekročil tú pomyselnú hranicu, pokiaľ by si zašiel priďaleko a hlavne vedieť, kde je tá hranica. Hoci v športe, či zdolávaní ciest si človek neustále kladie vyššie a vyššie ciele a hranicu aj prekročí...A ako vravím, aj na šibenicu s úsmevom! Ver mi, treba rozdávať pozitívnu energiu, treba sa rozdávať, urobiť niekoho šťastným - možno aj tam treba hľadať filozofiu bytia, nielen v mysli obrátenej do seba.Pôvodne, profesne stavebný technik, najmä projektant architektúry. Srdcom horal - turista, horolezec, jaskyniar, horský bežec, ochranca prírody, organizátor, propagátor, nadšenec. Dnes následkom mozgovej mŕtvice invalid. Ako človek, pesimista, nadobudnutý životnou praxou, fejtonista, srandista. Dôchodca 2018.Ako tak pozerám na svet asi aj pesimistom zostanem...Vlado Čuchran, www.horami.sk - stránky venované priateľom hôr a milovníkom prírody Zoznam autorových rubrík:  turistika, turizmusSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu